Ages reflektioner

I bloggvärlden ber man ibland om ursäkt för att man inte skrivit på ett tag. Så gör jag också. Sorry, jag ska bättra mig. Lovar, he he, *ler*.

Jag minns inte riktigt vad som hänt sen förra blogginlägget, men vi har spelat en jävla massa matcher. Vårt spel börjar, som Svennis skulle sagt, sent om sider att vakna till, vilket är kul. Vi börjar hitta våra positioner samt samspelet med varandra både med och utan boll. Snart kan vi också kanske hoppas på att få en fotbollsplan att träna på även om stadio Mondi(al) är riktigt fin! (ja,en liten ordlek. Och, visst, Stadio mundial existerar. Finns en i Italien med kapacitet för 3000 åskådare. Vet dock inte kvaliten på den, men den bör va bättre än Stadio Mondi(al)). Igår hade coach bjudit in oss till en av Bågens finaste lägenheter, planlösningsmässigt (har inget emot inredningen iofs), för o kolla nån av våra spelade matcher samt CL. Det blev en trevlig kväll!

AaaGee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0