Headcoach in Wawa

Hej alla lasare!

Tankte skriva lite om resan till Polen(Warszawa).

Pa lordag sa skulle jag aka tag till norrkoping for att sedan pa sondag morgon aka darifran till Skavsta och flyga ivag men exakt sa blev det inte. Efter att ha statt pa tagstation i 2 timmar o vantat pa tag som blev installd bestamde jag mig att hoppa over tagresande och ringde till Andres och louise sa dem kunde komma o hamta mig. Egentligen borde jag ha fattat att inkompetenta SJ aldrig kan gora nagot ratt men sa naiv som man ar sa tror man att de ska ga. Jag kom hem o borjade ringa runt for att hitta skjuts till flygplatsen for sondagen och till slut sa kunde FrimisAli stalla upp och skjutsa mig. Vi bestamde oss for att dra vid 5-6 tiden pa morgonen. Val framme i nykoping sa var det en svang forbi mcdonalds o lite frukost innan FrimisAli lamnade av mig och rullade hemat. (Tack Ali)

Efter alla drygheter sa trodde jag att jag kunde satta mig pa flyget o aka men nej nej, istallet fick jag vanta 3-4 timmar pa ett forsenad flyg... till slut sa fick ett utbrott pa flygplatspersonalen som svarade med att bjuda pa mat... konstig dag... nagra timmar senare var jag framme i Warszawa dar Sam och Janco motte upp mig och first stop blev KFC.

Mandagen blev intressant, forst sa drog vi till skolan dar jag fick delta pa deras psykologi lektion som var nice, jag fick aven gora uppgifterna och lararen forskte tvinga med mig i framtida grupparbeten. Efter skolan blev de mat med Sam och nagra av hans trevliga kompisar ;) Vid femtiden blev det 1,5 timmes gym och 1 timmes spinning, forsta gangen jag nagonsin deltog pa ett spinningspass. Ledaren dar var en polack som var en korsning mellan Beck och Danne Johansson med en fransk engelsk brytning.. Intressant och creepy pa samma gang. Efter traningen sa blev det mat, fika och en drink pa ett rockstalle som Andy skulle uppskattat.

Idag sa kom vi hit till Universitetet och jag sitter har i datasalen och skriver medans Sam och janco ar pa lektion. Efterat ska vi dra o gymma och sen blir det mat, efter det sa har vi ett nytt pass som vi ska ga pa som kallas for "Six-pack Attack" =) efter de passet sa blir det 1 timmes spinning. kanns som att jag e pa traningslager.

#8 coach

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok jag antar att det var Beck som var creepy och jag den intressanta delen!

2010-02-23 @ 15:59:32
Postat av: Sister

Nu undrar hur denna resa skiljer sig från ditt vanliga liv i good old Sweden?

Ifrågesätt inte SJ:s kompetens, de gör sitt "bästa" nu...de brukar ju annars vara så punktliga!

2010-03-01 @ 01:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0