Luciahelg i PFC

Förra Lucia så var det någon som kom med idén att PFC borde ha ett Luciatåg för att tjäna lite pengar till klubben. Då minns jag att Coach var den som var mest sugen på att vara Lucia. Detta blev det såklart inget av och i år tror jag att hela Luciafirandet helt glömts bort.

I fredags var det Idol-final hos Lee Dan-Sun där det spelades lite PES2010 i reklampauserna!

Under lördagen så kom nya tillskottet i ledarstaben Anton, hem till mig för att prata lite om framtida funderingar inför den kommande serien. Coach dök så småningom också upp och alla tre drog sedare vidare in till stan. Det blev en lugn kväll där man tog en kvällspromenad hem efter utekvällen för att till sist skiljas åt när man närmade sig universitetet.

Idag på Lucia-dagen så har båda tränarna varit ledsagare. Huvudtränare lyxade till det med ett besök på Gustavsviks äventyrsbad, medan andretränaren nöjde sig med en promenad på stan där det var marknad.

En lugn helg med andra ord. Jag undrar hur övriga grabbarna haft det?

/Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0