En sån helg!

Åter igen tre poäng inför en näst intill fullsatt kortsida bakom motståndarnas mål, referat finns uppe på hemsidan! Att ta tre poäng var givet då taktiksnacket innan matchen mer handlade om när och var man skulle samlas på förfesten efter matchen. Själv kom jag att gå under inkognito Pärlan de två kommande dagarna, och allt började med att ground keeper Willie aka Big Willie sprang fram till mig under matchen efter att jag träffat stolpen "Det är bra Pärlan", samtidigt som han höjde sina händer för ett high-five! Ännu mer lustigt var väl att Coach bytte ut sig själv för att stå och snacka med någon brud... snacka om fingertoppskänsla. Efter matchen försvann alla fortare än någonsin. De flesta var på bästa partyhumör där magen var helt tom och vätskan var allt annat än vatten, trots att det dracks ur en Powerade-flaska. Kön in till Kåren var lång och den blev också stället där förfesten hölls, där vissa blev dragna på väldigt kort tid. Inga ursäkter som "Jag hade inte ätit någonting" godtas..! Vad som hände på Kåren låter jag vara osagt, däremot så skedde helt sjuka scenarion som endast en PFC-spelare kan hamna i under helgen...


 

Här följer några av PFC-spelarnas egna versioner!

#7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0