Andrés Tisdag!

Mitt första inlägg i bloggen... Spännande! Jaha, vad har jag för kul att säga? Inte så mycket egentligen, har haft en galet låång dag idag, som började med att jag kom en timme för sent till en föreläsning, (som började 8.15, men jag trodde det var 9.15), som var om... hmm, vad var det nu igen? Ja, så viktig var den, haha! Efter den superviktiga föreläsningen var det KTC som gällde. För er som inte vet vad KTC är, så står det för Klinisk Träningscenter. Där kan man göra massa spännande saker som att sätta kateter på dockor, ta puls, blodtryck osv. Jag läser andra terminen på sjuksköterskeprogrammet och då får man göra massa kul saker. Juste!! Man kan ju råka somna på en patientsäng också, vilket var riktigt skönt måste jag erkänna.


Hur som helst, sen var det dags för dagens väldigt väldigt långa FUM-möte som började 17.00 och slutade 22.06. Ja... som sagt så var det ett väldigt långt möte, haha! Vad händer på FUM-möten då? Jo, man tar många viktiga beslut om diverse saker och så det kanske viktigaste, man får MAT!! Det är ytterst viktigt som student att få så många gratis middagar det bara går! För studiebidraget räcker oftast inte hela månaden... iaf inte för mig. Och nu, *kollar klockan, ser att den är 23.46* skriver jag mitt första inlägg i PFC-bloggen som är fotbollslagets blogg.


Kanske skulle ha skrivit något om fotboll, men nu fick det istället bli om min långa dag som trots att vi hade träning inte handlade om fotboll. Fast Sebbe är ganska bra på att informera om vad som händer på fotbollsfronten så jag får väl ta på mig äran att skriva om något annat, iaf denna gång...

 

#5 Andrés (Andi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0