Coach Pirmoradi ger ut mustascher!

Matchen mot NMFF:



Sebastian Nyberg (Man såg tydligt hur sugen Sebbe var på att göra mål och trots att han i första halvlek spelade på vänsterkanten så lyckades han komma till avslut några ggr. I andra halvlek blev det två mål då han spelade forward. I försvaretsspelet så jobbade han hårt som vanligt.)

 

Anton Eliasson (Offensivt bjuder Anton på två mål och många löpningar som drar isär motståndarnas försvar. Defensivt så kämpar han hårt och vinner tillbaka många bollar. Antons form som pekar uppåt ger trygghet till laget.)

 

Viktor Mejman (Vann väldigt mycket på huvudet centralt på plan där vissa av de vunna nickduellerna resulterade även i farliga kontringar för PFC. Kom till ett par bra avslut där två av returerna gjorde laget mål på.)


Kommentarer
Postat av: Jordan

Hej!

Idag hittar jag inte mycket till spelvärde :(

Dock passar jag på att förbereda mig på morgondagens spel med grymma matcher! Final i CL och semifinaler i Hockey-vm!

Bonusen på http://livebet365.se rekommenderar jag starkt!

Man får 1000 kr i ren bonus med lågt omsättningskrav!

Lycka till!

2010-05-21 @ 16:40:20
URL: http://livebet365.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0