S.A.M


Lite rolig bild från förra veckan då Atas vän Sam var här och hälsade på.

Sam längst till vänster, Ata i mitten och Mange till höger.
Varav deras första bokstäver i vardera namn blir just Sam.

Sam som för övrigt kom bra in i gänget och samverkade på förra helgens lagfester. Samtliga spelare som fick träffa honom verkade gilla han. Sammanlagt var han här i drygt en vecka och blev som en del i PFC-gänget. Sammanfattningsvis kan väl sägas att du är varmt välkommen tillbaka när du känner för det!

Kommentarer
Postat av: Salsero

Yo PFC grabbarna!!, tack för ert varma mottaganden, ni fick mig att känna mig som "en i gänget" och det kommer jag inte att glömma. Ni e grymma jävlar både på och av fotbollsplanen. Jag ser framm emot nästa runda till Örebro, då jävlar ska vi (ahem, a ni egentligen) fira ert ingång till division 5! Men tills dess, lycka till med den nya serien o allt som medföljer! Peace grabbar

2009-09-20 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0