Fredag den 13onde!



Ett datum som för många förknippas med otur eller skräck. Inte minst pga att dagen uppmärksammats i media som en otursdag. Filmen Friday 13th har säkerligen inte heller gjort att skrockheten och rädslan för denna dag finns.

Detta får mig osökt att tänka på filmen Jag vet vad du gjorde förra sommaren, som får mig att tänka tillbaka ett år. Jag och Ata åkte till Göteborg varje onsdag, en medicinkurstenta var endast några veckor bort men en sak är sig lik även i år. Förberedelserna inför Student-SM i Göteborg är i full gång.

Efter gårdagens träning bestämde man sig till sist för att inte bara spika truppen för Herrar Öppen, utan även att för sammanhållningen och även nöjet ta med ett lag till i Herrar Motion. Något som förhoppningsvis kommer bidra till en oerhört rolig och händelserik helg!

Förutom att ha roligt vid sidan av planen så är målet givet.
Vi har roligt när Vi vinner!

Och förhoppningsvis blir det en lugn fredagen den 13onde.

/Sebbe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0