Viktigt info!

* Nu har jag fixat träningsmatcher och alla seriematcher och cupmatcher är ute på hemsidan oxå. Jag vill att ni kollar upp och skriver ner de matcher som ni vet 100% att ni kommer missa, så vill jag veta det så fort så möjligt.


* Har pratat med Conventum och de kommer bara ge oss två tillfällen till denna termin och nu vill jag att alla ställer upp så får vi in lite mer cash till laget, för domare, planhyra, kritning(slippa göra det själva) m.m.

Följande tilffällen finns att välja: (kan man båda gångerna är det ännu bättre)

- 4 April (16.30-22.00)
8 pers hittills: Kevin, Ata, Sebastian, Andrés, Jim, Robert, Erik, Per

- 10 April (kvällen) [OBS! om det blir en lång kväll så drar vi av 300 kr istället för 200 kr från medlemsavgiften]
4 pers hittills: Kevin, Ata, Deniz, Jim


* Följande personer har valt storlek för träningsoverallen:

Magnus (XL)
Martin (XL)

Jim (L)
Erik Höglund (L)

Daniel (M)
Ata (M)
Deniz (M)
Kevin (M)
Niklas (M)
Per (M)
Lundmark (M)

Andrés (S)
Sebastian (S)
Ehsan (S)

För de som inte har valt än så finns det bara 7 stycken kvar, säg vilken storlek ni vill ha, S är tyvärr slut nu, bara XL, L, o M kvar. Är ni osäkra på vilken storlek som passar er så kan ni kontakta Ata för att prova träningsoverallen.

#8 coach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0