Träningen tisdag den 10:e!

Coach Pirmoradi om träningen:

Första blev det en passningsövning som började lite segt men blev bättre och bättre ju längre vi övade. Bästa lag under denna övning var röda laget bestående av Magnus, Robban, Ludvig och Andrés. Vi fortsatte träningen med en skottövning där vi hade Jocke F och Ludvig i målet. Efter 10 minuter hade fortfarande ingen gjort mål men sen släppte det och Robban dominerade genom många fina mål, även Magnus och Andrés hade bra tryck i skotten. Sedan blev det spel mot två mål och vi övade lite på vår futsal-taktik inför matchen på torsdag. Blåa laget bestod av Magnus, Robert, Per, Deniz och Kevin, och i det gula laget spelade, Sebastian, jag, Andrés plus två nyförvärven Maik och Daniel. Första 20 min var det en jämn match där blåa ledde med 1-0 men sedan så släppte det ordentligt för gula laget och vi lyckades göra ett par bra kombinationsmål.

 

+ + + Robert (Höll bra klass på övningarna, lyckade göra många mål på skott övningen och under spelet var han aktiv hela tiden.)

 

+ + Sebastian (Spelbar ofta, hade bra kombinationer med sina medspelare.)

 

+ Magnus (Skötte sig bra och vågade slå lite svårare passningar och lyckades med dem ofta.)


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-11 @ 12:47:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: P e r n i l l a

Ha en bra dag!

2009-02-11 @ 12:52:16
URL: http://pernillabremer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg också och följ mig när jag krigar mot mina extrakilon!

2009-02-11 @ 17:59:44
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg också och följ mig när jag krigar mot mina extrakilon!

2009-02-11 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0