Vet inte va tiden e längre!

Antagligen e det väldigt sent nu men jag sitter ändå uppe... de inte varje dag jag e ledig och kan göra ingenting, jaa ni hörde rätt!! Ingenting!!!  första dagarna kändes det konstigt men jag börjar gilla det mer o mer... ingen plugg, inget jobb, inget ansvar, bara äta, sova och äta igen...har även fått lite tid o tänka, måste säga att de intressant vilken fantasi man kan ha.. =)  har typ två veckor kvar av min ledighet o tänker fortsätter njuta. Nu när tiden fanns så satt jag o läste igenom vår blogg och jag måste erkänna att Sebbe e grym på att skriva, den sköna, torra humorn blandat med sarkasm och citat från våra samtal som inte håller någon hög nivå. Men de e nice o gå igenom året o se vad som hänt. kollade statistiken på bloggen och ser att intresset kan va väldigt stor ibland o vi har bra me besökare. Just nu sitter jag o kollar på pussycat dolls video o ni vet att det är deras musik jag e intresserad av o inget annat =)


# 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0