Sajtsing i Järnboås

Att Järnboås ligger låångt ute på landet och att det inte finns någon täckning där om man har Tele2 fick några spelar erfara idag (av misstag), en av dem var jag. Nu var det ju Järnboås vi skulle möta men matchen skulle spelas i Nora och varför vi inte stannade där behöver vi inte gå mer in på. Brist i kommunikationen var nog den främsta anledningen, men att åka ca 2 mil fel och komma för sent så matchen måste skjutas upp en kvart är väl sånt som kan hända i PFC. Ungefär som i en tidigare match då en bil åker långt före alla andra, kör fel och kommer sent i alla fall. Vi kanske borde göra detta till våran grej, eller införskaffa en GPS till PFC. Annars var Järnboås en trevlig by som tog knappt 30 sekunder att köra genom och skulle nog vara ett bra ställe för nästa Wallander-film. Hur som helst så vann vi matchen med 4-0 och mer om den finns att läsa på vår hemsida.

#7 Sebbe


Kommentarer
Postat av: Ata

undra vems fel det va?? hmm....

2008-04-14 @ 20:08:48
Postat av: #20

haha fattar inte riktigt varför jag följde efter Addo, med tanke på hur han körde förra gången...

2008-04-14 @ 20:27:01
Postat av: Ata

haha jag fattar inte heller, jag åkte rakt fram o sen ser jag dig svänga, men hur fick ni reda på att matchen skulle spelas i Nora?? frågade ni folk i Järnboås lr?

2008-04-14 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0